top of page

Inspiratie kerst-tags

Yeah, kerst (en sinterklaas) komt steeds dichterbij. Wat is er nu leuker dan allemaal mooie pakjes onder de kerstboom? Omdat ik met mijn vriendinnen al over 2 weken sinter-kerst-en-nieuw vier, ben ik alvast op zoek gegaan naar inspiratie. In deze post verzamelde ik leuke kerst-tags voor je!

Schattige snoetje ->

Hoe lief zijn deze?! En heel gemakkelijk te maken. Ik vond dit beeld op Pinterest en was meteen verkocht.

Glitter letters->

Deze zijn voor chique cadeautjes. Heel makkelijk en van karton met glitters. Ik zou het alleen wel even aflakken, anders ligt je hele huis dadelijk onder glitters ;).

Ohh denneboom ->

Deze zullen veel van jullie wel kennen. Hij wordt al lang gebruikt, maar is na al die jaren nog steeds heel mooi en leuk.

Gelukssneeuwman ->

Dit is eigenlijk geen tag, maar wel ontzettend leuk. Maar van een paar kralen een sneeuwman of gelukspoppetje (die verkopen ik ook, via deze link vindt je ze!) en geef iets met een extra lading.

Kerstboompje ->

Deze vind ik misschien nog wel het allerleukste. Tijdens een boswandeling wat takjes en blaadjes verzamelen en daarna deze super schattige cadeau tags ervan maken.

Hopelijk heb je inspiratie opgedaan met dit lijstje! Ik heb zelf in ieder genoeg keus waarmee ik mijn cadeautjes ga versieren. Waar zou jij graag nog inspiratie voor willen hebben? Laat het me weten en ik ga met alle liefde voor je op zoek.

*De originele url van alle foto's kun je vinden door erop te klikken.


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page